Verstevig je spieren met een Balance Board

Met oefeningen op een Balance Board versterk je de spieren en banden rondom je enkel. Dit kan enkelblessures voorkomen, maar ook helpen bij het herstel. We staan de hele dag op onze voeten. Onze enkels hebben hier een belangrijke rol in. De stand van de voet en enkel is heel belangrijk voor de knie, heup, bekken en de rug. Bij klachten van deze gewrichten wordt daarom ook altijd naar de enkel gekeken.

Verstevig je spieren met een Balance Board

Met oefeningen op een Balance Board versterk je de spieren en banden rondom je enkel. Dit kan enkelblessures voorkomen, maar ook helpen bij het herstel. We staan de hele dag op onze voeten. Onze enkels hebben hier een belangrijke rol in. De stand van de voet en enkel is heel belangrijk voor de knie, heup, bekken en de rug. Bij klachten van deze gewrichten wordt daarom ook altijd naar de enkel gekeken.

Met een Balance Board verbeter je ook je evenwicht. Het zorgt ervoor dat alle delen van je lichaam met elkaar samenwerken. Je reactievermogen wordt beter en je leert sneller corrigeren.

Als je er een wilt aanschaffen, let dan op het maximum gewicht dat het Board kan dragen.

Lees ook wat osteopathie kan betekenen bij enkelklachten.

Balance Board

Met een Balance Board verbeter je ook je evenwicht. Het zorgt ervoor dat alle delen van je lichaam met elkaar samenwerken. Je reactievermogen wordt beter en je leert sneller corrigeren.

Als je er een wilt aanschaffen, let dan op het maximum gewicht dat het Board kan dragen.

Lees ook wat osteopathie kan betekenen bij enkelklachten.